Działania

  1. Stworzenie biura doradczego udzielającego porady organizacjom z zakresu prawa, księgowości, informatyki,
  2. Stworzenie Portalu współpracy organizacji – opracowanie strony internetowej będącej miejscem wymiany doświadczeń i informacji o realizowanych projektach, a także będącej źródłem informacji dla beneficjentów projektu gdzie znajdą wsparcie i pomoc,
  3. Trening interpersonalny dla osób zajmujących się pomaganiem drugiemu człowiekowi,
  4. Szkolenia z zakresu komunikacji oraz zapobiegające wypaleniu zawodowemu,
  5. Szkolenia z zakresu pozyskiwania środków na finansowanie działań sektora ekonomii społecznej,
  6. Szkolenia dla liderów ekonomii społecznej z zakresu polityki jakości świadczonych usług, umiejętności tworzenia analizy SWOT, promocji, komunikacji z otoczeniem i tworzenia strategii rozwoju,
  7. Warsztaty Interpersonalne realizowane podczas weekendowych wyjazdów,
  8. Konferencje połączone z warsztatami i wystąpieniami prelegentów.
Przejdź do treści